·479 syf.····Okunma: 23 Temmuz 2022 01:08 Şimdiye kadar okuduğum en iyi kitap Tehlikeli Oyunlar diyebilirim. Kitabın içinde kayboldum resmen. Oğuz Atay seveceğime emin olduğum ama yarım bırakırım diye elimin de gitmediği yazarlardandı iyiki de gitmemiş çok doğru bir zamanda okuduğumu düşünüyorum. Sembolik, ironik bir anlatım içerdiği için biraz okuma birikimi istediğini düşünüyorum. Anlaması da anlatması da çok kolay değil, nasıl tanımlarsam tanımlayayım sığ kalacakmış gibi hissediyorum hatta kitabın sonundaki çiftin konuşmaları da bence bunu destekler nitelikte. Ayrıca karakterin sonunu kitaptan önce öğrenmeme rağmen kitabın tadını asla kaçırmadı çünkü son değil süreç asıl burada önemli olan. Tekrar tekrar açıp okuyacağım ve her okuduğumda yeni ayrıntılar fark edeceğime emin olduğum bir eser oldu.