·517 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Ekim 2023 23:47 Jack London gerçekten muazzam bir yazar. Sanıyorum bu yolda yaşadığı tüm olumsuzlukları “Martin Eden” üzerinden anlatmış ve bu okuyucuya öyle bir işliyor ki bunu hissediyorsunuz. İçindeki inanca, tutkuya, azme, başarı arzusuna ve bunu elde edinceye kadar verdiği mücadeleye bizzat şahit olmuş gibiyim. Mutlu son bekliyordum ama her zaman başarmak beraberinde mutluluğuda getirmiyor. “Hayır Martin lütfen yapma! Yapma!” Diyerek kitabın son sayfasını çevirdim.
Karakter beni çok etkiledi.