Senag

@Senagl
10/10
·400 syf.··
Beğendi
·
2023 50. kitabı
·
27 saatte okudu
·
Okunma: 23 Ağustos 2023 02:04
Merhaba! Öncelikle söylemeliyim ki, çok iyidi! Aşırı iyi. Bu kitap öyle bir kitaptı ki, kitabı bitirdikten sonra ilk kitap bir tur daha okunur: çünkü yazar öyle bir şekilde yazmış ki, kitaplar ilerden geri doğru gider şekilde. İlk kitapta bize anlaşmayla başlayan ve sonrasında gerçeğin iç yüzü sonucunda vurucu bir sonla karşılanmıştık; bu kitapla ise asıl gerçeklerin o ana kadar ki gelen serüvenine şahit oluyoruz. Adrian, aşk nedir bilmiyormuş gibi görünse de, ne kadar bir nevi takıntı gibi olsa da, her şeyi sadece Lia. Lia ise kendi çarpık kişiliğiyle kötü şeylere takılıp kalması ve Adrian'ın ona ait olan yanını yeterince görmemesi kendi hayatı içinde kötü bir serüven. Lia'yı tabii ki anlıyorum, kimse kapana kısılmış, zorla başlatmış bir ilişkiyle bir hayat yaşamak zorunda değil ama buna rağmen onu sevmesi, hatta onun o zorlu kişiliğine arzu duyması olabiliyorken, daha fazla iyi şeyleri görebilmesini isterdim. Kitabın en son geldiği nokta o kadar çılgınca ki... İlk kitaba dönüp tekrar baktığımda olan şeyleri görerek ama tam olarak hangi yerde bir şeylerin değiştiğini deli gibi merak ediyorum. Üçüncü kitap o kadar vurucu olacak ki... şimdiden öldüm arkadaşlar.
Yalanın CazibesiRina Kent · Ren Kitap · 20231,235 okunma
·
30 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.