Kargalar meclisinden sonra bu kitabı merak edip çok hızlı okumuştum. Hem sürekli okumak istiyordum hem de bitsin istemiyordum. Çok iyi hatırlıyorum sabah beşte bitirmiştim ve ağlıyordum. Kaz'ı , İnej 'i çok özledim. Neyseki dizisi çekildi yıllar sonra dizisini izledim. Şimdi dizinin 3. Sezonunu bekliyorum.