Puan vermedi·105 syf.····Okunma: 18 Ekim 2023 16:11 Dili akıcı, hep ne olacağını merak ettiren bir anlatımı var kitabımızın. Bir yolculuk sırasında okuyup bitirdim. Aynı zamanda etkileyici bir kitaptı. O kadar hissettirdi ki kendini iyi ki bu yazın o sıcak günlerinde okumamışım dedim çünkü yaşadığımız o sıcak yaz günlerinin etkisini iki katına çıkarırdı eminim :)
Hep umut olmalı insanın içinde ama öyle boş yere değil buram buram emek içeren, bir an olsun hedefinden döndürmeyen bir umut… O hedefe öyle bir umutla koşmalıyız ki ne zalim düşman ne vahşi dünya ne terk edenler ne kimsesizlik… Hiçbir şey bizi o yoldan geri çevirmemeli. İnsanlığın yitip gittiği şu dünyada hala umut etmenin çok kıymetli olduğunu hatırlattı bu kitap bana.