Kitap çok gereksiz uzun.. hatta yazar da en sonunda itiraf ediyor editörler ilk 100 sayfayı kısalt demişler ama dinlememiş.. 200-300 e bile zor geldim son 200 sayfada akıyor kitap.. kesinlikle 700 sayfalık bir kitap değil.. hristiyanların tüm tarikatlarını bu kadar detaylı bilmemize gerek var mı bilmiyorum.. kurgu güzeldi cinayetlerin ortaya çıkış şekli de güzeldi ama gereksiz bi uzunluk vardı bence detaylarda