Kitap çok akıcı bir dille yazılmış, Japon edebiyatına yeni başlayanlar okuyabilir. Kitabın sonlarına doğru orijinal metinde bir yada birden fazla sayfa kayıp notu bırakılıp orijinal metinden ilerlenilmiş, bu detayı beğendim. Kitap kapağı ciltli, yan boyamalı mükemmel bir Kitap