7/10
·263 syf.··
Beğendi
·
2023 21. kitabı
Bir yandan çok eğlendiğim, diğer yandan bir şeyleri eksik hissettiren bir seri oldu Amber Yıllıkları. Kitaba göre Amber şehri bir gerçek, diğer tüm dünyalarsa birer gölge. Bizim dünyamız da dahil buna. Aslında her şehir ve yaşanan her şey Amber'de olanların bir gölgesi ki bu konu oldukça hoşuma gitti. Karakter sayısının fazlalığının kitabın bir eksikliği olduğunu düşünüyorum. Kitaba başlar başlamaz onlarca isim görüyorsunuz ve bu kafa karıştırıyor. Dili de çok farklı. Çevirmenden mi kaynaklıdır bilmiyorum ama kitaptaki mizah ve anlatım okuduğum diğer kitaplara, özellikle de fantastik olanlara pek benzemiyor. Kendince hoş ama alışması bir tık zaman alabiliyor. Bununla birlikte ilk defa kitap okurken 'koşarmış' hissine kapıldım. Olaylar öyle bir hızda ve akıcılıkta ilerliyordu ki okurken ister istemez yoruluyor, bu hıza şaşırıyordum. Serinin ilk üç kitabını okudum fakat devamını getirmeyi düşünmüyorum. Elimde devam kitapları olsa okur muydum? Evet, hiç beklemezdim. Yeni kitapları alır mıyım? Hiç sanmıyorum. İşte beni böyle arada bırakan bir seri oldu Amber Yıllıkları.
Fantastik
Amber Yıllıkları - Amber'de Dokuz PrensRoger Zelazny · 200153 okunma
·
1 +1'leme
·
159 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.