·346 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Ağustos 2017 17:30 Adından da anlaşılacağı üzere kitap kesinlikle değişmekte olan beyninizi bir seviye daha atlatacak ve beyniniz bu kitabı okuduğunuz için size teşekkür edecek.
Kitabın en sevdiğim yanı belli bir ideolojinin veya felsefi akımın diktesine girmeden, tüm toplumu kucaklayıcı bir yapısı olması. Özellikle kitapta bilim değil bilgi kaynağı denmesi ve beynin indirgenimci (günümüz) bilimiyle açıklanmasının gittikçe zorlaştığını artık parçalara değil bir bütüne bakmamız gerektiğini (Sanatın hiçbir evrimsel ya da bilimsel mantıklı açıklaması yokken insan oğlunun mağara duvarlarına bile resim yapması gibi) söylemesi kitabı hayatımda önemli bir yere koymama sebep oldu diyebilirim. Daha değinmek istediğim bir çok alan var ama spoiler vermeden kısaca şunu diyebilirim BU KİTABI OKUMADAN ÖLMEYİN! :))