7/10
·384 syf.··
2023 116. kitabı
·
12 günde okudu
·
Okunma: 23 Ekim 2023 06:32
Merhabalar "İnsanlar pişman olduğu şeyleri tarihten silmek isterler , ben ise aynı anı defalarca yaşamak istiyorum. Üzgünüm nasıl hissettiğim konusunda kendime bile yalan söyleyecek değilim. Tüm bunları yaşayacağımı bilerek geçmişe dönsem, o asansöre yine binerim. Hem de koşa koşa binerim.." Balayında olan iki çift Murat & Nefes, Enes & Ceyda kaldıkları otelde ilk gecelerindedirler, düğün bitmiş üzerlerinden tüm yorugunluğu atmak için odalarına çekilecekken Nefes ve Enes asansörde mahsur kalır. Nefes'in karanlık fobisi olduğu için Enes yanında bulunan ve daha önce hayatına giren hiçbir kadına benzemeyen bu tatlı kıza yardımcı olur, bir süre sonra da çıkarılırlar asansörden. Asansör macerası; Enes'in otelin sahibi olması, Murat'ın annesinin evliliklerine aşırı müdahalesi ve Nefes içkiyi fazlaca kaçırıp iradesini kaybedince Enes ile yaptığı hatayla başka yöne evrilir, yetişkin içerik olmasının altını çiziyorum. Birbirlerinden etkilenen Nefes ve Enes otelden ayrılsalar da akıllarında acabaları kalır. Nefes o günden sonra boşanma davası açmış Murat'a ilgisini kaybetmiştir, Enes halihazırda babasının borçlarını ödemek ve annesini üzmemek için zorla evlendiği karısını baştan beri sevmiyordur. "Bir kez bile karşılaşmadım. Neden onunla karşılaşmak istiyorum bilmiyorum ama resmen 'onu görmezse ölecek' hastalığına yakalandım ." "Nefes sen benim her şeyimsin! Ben uyurken de, uyanıkken de, yemek yerken de, su içerken de, koşarken de, yürürken de sen benim her zaman her yerde her şeyimsin öldüğümde de her şeyim kalacaksın." Acaba iki gencimiz kavuşabilecek mi? Bu eser bana iradenin ve ayık bir kafa yapısının hayat kurtardığını bir kez daha hatırlattı, serüven keyifli, sürükleyici ve hoştu, ama hayat her zaman yaptığın hataları kaldırmaz ve telafi fırsatı vermez, tek bir an insanı öyle bir yol ayrımına getirir ki evet onu biz seçeriz ama seçtiğimize bin pişman olabiliriz. Yazarın kalemini ilk kez okudum ve meşhur karantina serisini merak etmiyor değilim, bir bakalım. Bu eseri Canımın içi zarif.sayfalar ile okumak oldukça keyifliydi nice güzel yolculuklara ~~ "Her birimizin kalbi birer dünya, kimileri ölüyor kalbimizde, kimileri doğuyor. Her kaybettiğimize karşı bir kazanış, her nefret ettiğimize karşı bir seviş, her vazgeçtiğimize karşı bir bağlanış, her hayır dediğimize karşı bir evet değiş, her bitişe karşı bir başlangıç...Ben kazandım, sevdim, bağlandım, evet dedim. Ben kendi başlangıcımı buldum.Peki ya siz daha ne kadar bekleyeceksiniz?"
AsansörBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 20177,7bin okunma
·
46 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.