Kargalara karşı çocukluğumdan beri kimsenin anlam veremediği bir ilgim olduğundan konusunu okuduğum an çok heyecanlandım. Hayvan sevgimden ve mesleğimden de kaynaklı olsa gerek kitap beni öyle bir içine çekti ki. Kesinlikle herkesin hayalinde bir fantastik dünya vardır benimkisi bu. Kendim yazsma bu kadar olurdu kendimi o kadar içinde hissettim ki. Çook güzel çok çok güzel ilk defa bu kadar kalın bir kitabı gözüm korkmadan aksine her sayfada of sona yaklaşıyorum diyerek okudum. Umarım hakettiği ilgiyi bulur.