Kitap çok kısa hikayelerden oluşuyor. Genellikle geçmişte kadınların yaşadıkları cinsiyetçi zulümleri ele almış ve benzer konuları farklı örnekler üzerinden işlemiş. Feminist düşünceye sahip veya yakın olanların okumasını gerekli görmüyorum. Zaten günümüzde özellikle gelişmiş toplumlarda bu yaşanılanlara rastlamıyoruz. Kadınların okumasını da tavsiye etmiyorum çünkü özellikle cahil veya farkındalığı düşük kesimlerde kincilikten başka onlara bir şey katmayacaktır.