Yaz Gecesi
10/10
·334 syf.··
Beğendi
·
2023 76. kitabı
Merhaba herkesee Nabersinizz? Okurken asla zorlanmayacağınız, keyifle okuyacağınız ve bir gecede bitirip bitirdiğinizde de yüzünüzde bir gülümseme bırakacak olan bir kitap önerisiyle geldim. “Eksik geliyoruz bu dünyaya. Bir parçamız bizden habersiz başka birine verilmiş belki de bilmiyoruz. Malum yalnız öleceğiz. Bu yüzden mühim ollan yalnız yaşamamak, yaşlanmamak belki de. Bulmamız gerek o eksik parçayı. Yalnızlık kötü şey işin aslı.” Havin ve Efran küçüklükten beri arkadaşlardır. Yakın arkadaşlardır. Ama Efran 6 yıl önce kaçırılır. Acaba kimin tarafından? 4 yıl önce bir şekilde kurtarılmasına rağmen babasının, Havin’in karşısına geçmeye hazır hissetmez. 2 yıl boyunca farklı bir yerde yaşamaya devam eder. Efran ne yaşadı da ailesinin karşısına geçmeye cesaret edemedi? Fiziksel aldığı darbe dışında Efran’ın psikolojik sorunları da vardı. Öfke kontrolü ve sabit seslere karşı aşırı hassastı. Ki bundan dolayı Havin’i hep kendisinden uzak tutmaya çalıştı. Başardı mı peki? Hayır. Havin’imiz güzel olduğu kadar inatçı bir karakter olduğu için asla Efran’ı bırakmadı. Hep onunla oldu. Onun oldu. Tıpkı Efran’ın da onunla olması gibi… Onun olması gibi… Peki sizce geçmiş bizi bırakır mı? Geçmiş izimizi bırakmaz. Bırakmadığı gibi tarih tekerrür eder diyebiliriz. Ama birazcık farklı bir şekilde. Neyse spoiler vermeyeceğim. Kitabı okurken ilk başlarda yüzümde gülümseme eksik olmadı. Efran her bir şey dediğinde ona düşmekten dizlerim ağrıdı. Havin gibi ben de eridim gittim. Kitap böyle mutlu mesut ilerlerken yani kitabın ortasındayken içimde bir his doğdu. O his doğar doğmaz olaylar patlak verdi. Yüzümdeki gülümseme solarken gerilmeye başladı. Hatta o kadar gerildim ki kitabı bırakıp kendime gelmeye çalıştım. Heyecandan ve gerilmekten okuyamadım biraz ara verdim okumaya. Aslında bunun sebebi klasik tatlı bir aşk hikayesi beklerken karşılaştığım kısımlar olabilirdi. Yazar cidden ters köşe yapmış heyecanlı bir aşk hikayesi yazmış. Harikaydı emeğine sağlık. Bu arada Efran’ı çok sevdim ama saçmaladığı yerler olmadı değil. Havin de okuduğum en sağlam karakterlerden biri sadece bir yerde cidden bir yerde olayı anlaması bekledim. Ama onun da suçu yoktu ki nerden bilsin. Ama Kemal amca sen nesin öyle. Parti kur oy verelim sanaa Yazarımızın emeğine, kalemine sağlık. Mutlaka kalemini okumanız gerekiyor arkadaşlar
1000k
Yaz GecesiÇağla Fulya · Otantik Kitap · 202370 okunma
·
27 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.