Kitap mükemmel tek oturuşta bitirdim çok sarıyor ve kısa olay akışı çok hızlı kitapta bir deli hastanesindeki hastalar ve doktor ele alınıyor kitapta insanların duygularını anlamadığımızı ve empati duygusunu ve günün birinde ne olacağımızın belli olmadığını, çok fazla hissettiriyor kitap bittikten sonra Bi düşünüp boşluğa düşüyorsun kesinlikle okunması gereken bir kitap