Bazı kesim kitabı beğenmese de hem kurgu olarak hem de anlatış şekli olarak güzel bir kitap. Başladıktan sonra olaylar o kadar karışıyor ki bırakmadan merakla bitirmek istiyorsunuz. Ve sonu size nasıl ya hiç aklıma gelmemişti dedirtiyor. Benim favori karakterim Deniz oldu. Aslında Ener de iyi bir karakter ama yaptığı hatalar ondan vazgeçmemize sebep oldu. Kısacası güzel bir kitap okumak isteyipte emin olamayan arkadaşlara tavsiye ederim.