·384 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Ekim 2023 16:52 Hiç bitmesini istemediğim bir kitaptı. Bi şeyler eksik bitti. :( Sonu hem mutlu hem hüzünlü bir o kadar da umut dolu bitti. Hayran kaldım konuya. Kitap içinde kitap, olay içinde olay, an içinde an okudum resmen. Yazar ve çevirmene çok teşekkürler. Emeğinize ve kaleminize sağlık...