Arkadaşlar neden bu kadar kötü yorumlar yapmışlar anlayamadım. Esra Ezmeci tarafından yazılmış ilk kitap ve ilk kitap olmasına rağmen gayet sürükleyiciydi ayrıca konu da ilgi çekiciydi. Evet bazı yerler zorlama gibi durabilir fakat her okuduğumuz kitabın yaşanmış hikayelerden oluşmadığını düşünürsek gayet iyi bir kitaptı. Esra Ezmecinin 4 kitabını da okudum. Erkekler soğuk kadınlar sıcak sever ve düştüğünde kalkarsan hayat güzeldir kitabından biri gereksiz yazılmış hemen hemen konu aynı. Ama bu roman tadında ve İLK KİTABI olarak düşünürsek ortalamanın üstünde. Vakit kaybı da asla değil.