Güzel kitap, okumak keyifliydi bilimsel açıklamalar, ispatlar vs.. Koşuşturmaca... Ama bu bir roman bu bilinçle okunmalı :) kitap bittiğinde kafanızda başka bir şeyler dönmeye başlamamışsa sakince yeni kitabınıza başlayabilirsiniz!!! Başka şeylerin dönmemesi umuduyla :)