Werther'le tanışmamız garip olmuştu biraz. Yani sadece indirimde diye almıştım ama iyi ki de almışım. İçinde kendimi bulduğum kitapları okuması çok güzel oluyor. Bu yüzden çok hızlı bir şekilde hiç sıkılmadan okuduğum bir kitap oldu olay örgüsü gayet güzeldi. Ki sonrasında biraz araştırdığım da yazarın biraz kendi gençliğinden esinlendiği söyleniyordu. Okunmasını tavsiye ederim. Sonu biraz üzücü değer mi diyenler olabilir ama değer