Sarılmak neden güzeldir bilir misin?
Aziz Nesin Çünkü sağ tarafta kalp yoktur, ve orası hep boştur... Sarılınca, sağ yanını O'nun kalbi doldurur.. Ah Biz Eşekler|Aziz Nesin Ah Biz Eşekler
1000Kitap Günlükleri
·1 alıntı·
86 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.