Zeliha
@kkelebeketkisi
Takip Et
Sarılmak neden güzeldir bilir misin?
Aziz Nesin
Çünkü sağ tarafta kalp yoktur, ve orası hep boştur... Sarılınca, sağ yanını O'nun kalbi doldurur.. Ah Biz Eşekler|Aziz Nesin
Ah Biz Eşekler
1000Kitap Günlükleri
10 beğeni
·
1 alıntı
·
86 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap