mükemmel bir kitap.
okurken kendimi betimlemeye o kadar kaptırdım ki, dışardaki sesleri duyamaz ve kitabı elimden bırakamaz hâle gelmiştim. Maria ve Raif bana o kadar tanıdık geldi ki...
gizemleri, birbirlerine olan o çekingen ve bir hayli cesur tavırları, birbirlerinin hayatında o kısacık sürede oluşturdukları yer ve sonrasındaki o boşluk...
kendimi buldum her satırında.