Son günlerde çok gözüme takılan bir kitaptı. Nora' nın buhran dönemlerini ve intihar girişimini konu alan kitap, kurgu ve anlatım açısından beni bayağı etkiledi. Her zaman deriz ya bir olumsuzluk yaşandı mı hepsi üst üste gelir diye. Nora' nın öyküsü de bunları anlatıyor. Geçmişe bakıp 'acaba ya da keşkeler' ile yaşamanın bir işe yaramadığını anlaması gerekiyordu. Bunun için kendisine, geçmişe dönerek o keşkeleri yaşadığı dönemleri tekrar yaşama imkanı sunuluyor. Pek cazip fikir olmadığını her geri döndüğü hayatta yaşayan Nora, en sonunda aslında yaşadığı kök hayatın kötü bir hayat olmadığını anlıyor. İnsanlara keşkelerle yaşamamak gerektiğini örneklemelerle gösteren eser, nasihat niteliği taşımakta. Şunu anlıyorum ki geçmişte yapılan hataların da yaşanması gerekiyordu. Ve bizlere çok şey öğretti diyerek yol almamız gerekiyor. Okurken empati kurarak okuyacağımız bir kitap. Tavsiye ediyorum