Yine bir Aytmatov eseri. Bu sefer bozkır yaşam öyküleri yerine tam denizin ortasında geçirilmiş trajik bir hikaye. Bu kitap için 'çaresizliğin ve fedakarlığın ifade şekli' diyebilirim. Benim için özel bir yazar. Belki de o yüzden çok keyif alıyorum. Betimlemeler harika okumanızı isteyeceğim bir kitap. Tavsiye ederim