Kitabın konusu insanı içine çekiyor. Bu sefer diğer seriler de olduğu gibi değil tamamen farklı bir konu ele alınmış. Maura iş konferansı için gittiği yerde biraz eğlenme amaçlı arkadaşlarıyla kayak yapmaya çıkıyor. Ancak kimsesiz tek başına bırakılan bir oğlan çocuğu ve bir sürü cinayetin işlendiği ortamın içinde bulur kendini. Kitabın sonunda yalnız kalan çocuğa her koşulda yardım eli uzatmaya çalışan Maura kalbimi sıcacık yaptı. Ve bir insanın kendini tanrı olarak görüp insanları peşinde sürüklemesinin, kendince kendi dünyasını oluşturan kişiler yüzünden neler yaşandığını da görüyoruz kitapta. Okumanızı tavsiye ederim.