Köprü Krallığı, başlar başlamaz elimden düşüremediğim bir kitap oldu. Başlangıcında yaşananlarla beni direk kendisine bağladı ve bu beklenmedik olaylar karşısında şok oldum. Kitap akıcı ve etkileyiciydi. Birinci kitabını bitirir bitirmez ikinciye geçtim bol göz yaşı akıttım ikisinde de... Aren üzümlü kekim bu yaşadıklarını hak etmedin. Lara ya da katiyen kızamıyorum çünkü yıllarını düşman olarak bildiği ithicana ya karşı bir silah olarak yetiştirildi ve buna inanması için hiç kimseyle görüşmemeleri sağlandı. Gerçekleri fark edene kadar çok geç kalmıştı.. Böylesi güçlü bir kadın karakter görmek beni mutlu etti. Kitapta her karakterle üzüldüm, sevindim, ağladım. Sevdiğim kitaplar arasında yerini çoktan aldı.