Babamın acısını bir nebze hatrımdan çıkarcagini umit ettigim her kitap ,beni bu acının daha da icine cekiyor adeta.
.
Agir hastaliklar ,uzun Hastane süreci, bi cocugun gozunden derin psikolojik tahlil ie icime saplandi sanki.Çok zorlandim, huzunle okudum o nedenle .
.
Yazarin kendi yasami ilede iliskili , otobiografik bi bas yapıt ,meraklisina tavsiyemdir. Benim beklentimin altında bir kitap oldugunu belirtmek isterim.