Kitabın kapağından ve arkasında yazan açıklama kısmından etkilenerek aldım. Polisiye ve gerilim romanı beklerken romantizm deryasında yüzdüm adeta. Kötü bir kitap değil ama polisiye veya gerilim hiç değil. Bana pek birşey kattığını söyleyemem. Sonunu daha farklı beklerdim. Beni alıp götüren bir kitap değildi açıkçası.