·320 syf.····Okunma: 02 Kasım 2023 19:41 No26'yı okumuştum ve çok sevmiştim fakat bir kitap olarak kalsaydı daha iyiydi. Mine ve Efe ikinci kitapta evliler ve Mine daha depresif geldi bana. O Naz yok mu aşırı sinir oldum ona. Bir de Bora'ya. Efe'ye bayılıyordum zaten bu kitapta daha çok bayıldım. Sonu tam tatmin etmese de güzel okunur bir seriydi.