Kitap, hakim bakış açısıyla yazılmış. Bazı kısımlarda yazar bizzat okuyucuyla sohbet ediyor gibiydi. Kitabım nam salması hâlinde büyük bir ayrımın ortaya çıkacağını düşünüyorum. Çoğunluk beğenirken başka bir çoğunluk muhtemelen beğenmecektir bence. Bunun nedeni konuya anlam vermenin ve yazarı anlamanın hayli zor oluşu. Ben kitabı beğendim ve olurken akıp gitti. Sürükleyici bir eser olduğunu düşünüyorum. Okuduğum en -tabiri caizse- dağınık, en garip ve en kısa romandı. Bu kitabı -içerisinde kendinizden bir şeyler bulabileceğinizi düşünerek- sizlere tavsiye eriyorum.