Yazarın babasının istihbaratçı olduğundan mıdır yoksa yazarın görmüş geçirmiş bilgili biri olduğundan mıdır bilmem ama bu kitapla hala ayakta kalması güzel. Halk dilinden en cahil insanın bile anlayacağı şekilde yazılmasına özen gösterdiği düşüyorum. Eğer doğrulardan rahatsız olmayan varsa okusun.