8/10
·152 syf.··
Beğendi
·
2023 100. kitabı
Değişik bir kitaptı bence Koralin. Yazarın kalemini, hikayeyi ve evreni sevdim. Ancak çocuk kitabı olarak okunmasını tavsiye etmem. Okurken benim de ürktüğüm bazı yerler oldu. Okuduktan sonra çıkarılacak dersleri olan, içinde sevdiğim cümlelerinde olduğu bir kitap oldu. Nail Gaiman kalemi ile de tanışmış oldum. Dediği gibi ben sevdim. Kitabı güzeldi ancak filmdeki Koralin'i pek sevmedim. Kitapta olmayan şekilde ilerledi film zaten. Ana tema aynı olsa da filmde başka sahneler vardı açıkçası. Filmi de kötü değildi kesinlikle ama tercihim kitaptan yana. Zaten okurken kafamda oturmayan bir şey de olmadı. Bir, maksimum iki saatte okunacak bir hikaye Koralin, filme de kitaba da bir şans verilebilir bence.
KoralinNeil Gaiman · İthaki Yayınları · 20192,624 okunma
·
54 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.