Tamamen insanlık, çocukluk, saf sevgi barındıran o başyapıt.Kütüphanemin gözdesi olan o kitap “Uçurtma Avcısı”. Okurken “şu sayfa bitsin kalanını sonra okurum” diyip de bir türlü bu söylediğime sadık kalamadığım bir kitap oldu. Merak, güzel hisler uyandırmak her kitabın harcı değildir.Okuyun, okutturun.Muazzam. Uçurtma Avcısı