Puan vermedi·158 syf.····Okunma: 03 Eylül 2020 00:00 Kitabı ilk okumaya başlarken sadece açlıktan bahsediyor diyebilirsiniz ama biraz ilerleyince elinizden bırakamayacaksınız. Mutlaka okunması gereken bir kitap.. Bir insanın verdiği mücadeleyi çok güzel anlatıyor. Kitabı bitirdikten sonra kendi yaşamınıza şükrediyorsunuz.