9/10
·560 syf.··
2023 29. kitabı
Serinin hakkını veren bir sondu kesinlikle. Aslında arada Gümüşdiken olmasaydı, seri üçleme olarak bu kitapta bitseydi çok daha iyi olurdu diye düşünüyorum. Bir, iki ve dördüncü kitap tüm dünyayı ve insanları ilgilendiren büyük olayları konu alırken üçüncü kitabın arada şahsi bir mesele üzerine eğilmesi çok sırıtıyor. Onun dışında bu seriyi okumak çok keyifli bir deneyimdi.
Sethanon'da KaranlıkRaymond E. Feist · İthaki Yayınları · 2010176 okunma
·
1 +1'leme
·
256 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.