·224 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Kasım 2023 13:22 Agatha Christie'den okuduğum ikinci kitap “On Kişiydiler” oldu. Daha önce kitabın başlığı “On Küçük Zenci” idi. Bendeniz isim değişimini doğru bulmuyorum. Zaten yazarın kitaba uygun gördüğü başlığı niye değiştirirsin ki. Bu olumsuzluk dışında eseri çok beğendim. İnsanı heyecanlandıran, düşündüren ve zaman zaman ters köşe yapan yazarın kaleminin önünde saygıyla eğiliyorum. Eminim bu eser gibi ve bundan sonraki serilerde inanılmaz bir hayal gücüne ve hayret verici kurgulara şahit olacağım.
Gelelim eserin içeriğine. Bir adaya on kişi mektupla davet ediliyor. Bu on kişi farklı zamanlarda ve gelişen gizemli olaylarla birlikte esrarengiz bir şekilde ölü bulunuyor. Bir ada ve sürekli ardı ardına gerçekleşen gizemli cinayetler… Katili bulamadım belki siz bulabilirsiniz, ya da akışına bırakabilirsiniz. Nasıl olsa sonunda şok olacaksınız. Tahmin edilmesi imkânsız olaylar örgüsü ile kafa patlatmak istiyorsanız tavsiye ederim.