2. Dünya Savaşında Japonya'ya atılan Atom bombasi ile baslayan 11 yaşındaki kızın ,Bir cocugun gozunden savas ve sonra mahvolan hayatı.Cok begenerek okudum ,ama icimde birseyler kirilip dokulerek gozyaslari icerisin de.Hala okumamis olanlara siddetle tavsiyemdir.
Cocuk kitabi kategorisinden olup buyuk ders veren .Her yas icin uygun muthis ,tokat gibi sert bir anı.
.
Beni o kadar derinden etkilediki ,dil din ırk farketmezdi, cocuklar ve masum insanlar devletin basindakilerin hirsinin kurbani olmamaliydi.Savaslar guzel ve iyi olan seyi silip supururdu adeta.
.
Her kitap bisey ogretir, asla kitaba baslamadan onceki siz kalamazsiniz degistirir cunku.
.
Bu da degistiren bakis acimizi genisleten gercek yasanmis,bir kiz cocugunun hayat hikayesinden Alıntı.
.