Kitap konusu klişe olsa da dilin akıcılığıyla kendini sevdirmiş, bir sonraki sayfayı merakla okutmuş bir kitap. Olay örgüsünün işlenişi genel itibariyle başarılıydı.Her iki karaktere bölüm yazılmasını sevdim, iç dünyalarına girip olayları objektif olarak değerlendirebildim. Jackson ve Grace'in karakter gelişimi beni tatmin etti fakat Jackson'ın babasının ve Grace'in annesinin bu kadar hızlı bir değişim yaşaması biraz kurguda soru işareti yarattı.Sanki yazar kitabı mutlu sonla bitmek zorunda hissettiği için yoldan tüm pürüzleri bir anda kaldırıyor gibiydi.
Değinmek istediğim bir konu daha var ki; abartıldığı kadar 'gözlerinizde yaş kalmayacak kadar ağlanıp, her satırının altı çizilecek' bir roman değil.Bildiğimiz netflixte yazlık çerezlik bir film tadındaydı. Bu Instagram ahalisi ne yaşıyor anlamış değilim.
Sevgiler :)