Yüz karası - Unutulmayacak bir kitap mı yoksa bir abartı mı?
7/10
·464 syf.··
Beğendi
·
2023 3. kitabı
Kitap konusu klişe olsa da dilin akıcılığıyla kendini sevdirmiş, bir sonraki sayfayı merakla okutmuş bir kitap. Olay örgüsünün işlenişi genel itibariyle başarılıydı.Her iki karaktere bölüm yazılmasını sevdim, iç dünyalarına girip olayları objektif olarak değerlendirebildim. Jackson ve Grace'in karakter gelişimi beni tatmin etti fakat Jackson'ın babasının ve Grace'in annesinin bu kadar hızlı bir değişim yaşaması biraz kurguda soru işareti yarattı.Sanki yazar kitabı mutlu sonla bitmek zorunda hissettiği için yoldan tüm pürüzleri bir anda kaldırıyor gibiydi. Değinmek istediğim bir konu daha var ki; abartıldığı kadar 'gözlerinizde yaş kalmayacak kadar ağlanıp, her satırının altı çizilecek' bir roman değil.Bildiğimiz netflixte yazlık çerezlik bir film tadındaydı. Bu Instagram ahalisi ne yaşıyor anlamış değilim. Sevgiler :)
Edebiyat & Roman
Yüz KarasıBrittainy C. Cherry · Martı Yayınları · 20243,342 okunma
·
50 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.