Yazarın kalemi ile tanıştıgım ilk kitabi, müthişti gercekten.Okumayanlara siddetle tavsiyemdir.Cok keyif alarak okudum.
Bir cırpıda bitecek bir akıcılık ,
merak,uyandiran,sade,samimi,Sorgulatan, egiten ,ögretici vurgular ile bana cok sey katan bir kitap oldu.
.
Hikaye ise cok guzel oldugudan dolayı cok mutlu ettigi kadar ,cok ta uzdu beni.Ah ne Cok sasirtti piraye.Bu kadar güçlü bir karakter özgür bir ruh diplere maruz kalsın.Türkiye'de genel evlilik anlayışı işlenmiş,hayatın ta kendisi pirayenin yaşadıkları .İnsan önemsedigi, sevdigi,ve cok istedigi seylerle imtihan olurdu hep.
.
Bazen sartlar asla dedigimiz bir hayatı yasamak zorunda birakir, tanimakta gucluk cektigimiz kisiye dönüştürürdü bizi.
.
Genellemeyi sevmem ama ,Haşimin Aşk'ı da 21. Yüzyıldaki pek cok erkek gibi şoke etti beni,Genelinin Aşk'ı siyasetçiler gibi, vaad cok, icraat yok.
.