Bir Babanin Çabası yurek dayanmaz...
.
Guzel akici bir dili vardi, yazarin okudugum ilk kitabi,begendim genel olarak.
Psikolojik tahlil,duygu geçisini ve izahini cok basarili buldum.
.
Her cag da yasanmis olan hayatin aci gerceklerini, o kadar net ve özenle aciga seriyor ki ,fakirler ve zenginler ...
.
Ah fakirlik, ah insanlik ,ah cehalet ! ve daha insani insanliktan cikaran niceleri.
.
İmtihanlar mi dayanilmazdi insanlarin bunu daha zorlastirmasi mi .Zaten buda imtihanin bir parcasi degil miydi .. ???
.
Sadece bi hayat hikayesi, bir dram izahi,ders cikarilmasi gereken bir kitap diyemem,haksizlik olur.Bana cok sey katan bir kitap daha oldu kucuk kitapligim da ,okumayanlara siddetle tavsiyemdir.