Puan vermedi·336 syf.··
2023 47. kitabı
3 serilik bir kitaptı. 2. Kitap ta daha iyiydi ama 3. Kitap hoşuma gitmedi. Kitap bol bol seks ve şiddet içeriyor . Öyle bir anlatıyor ki sanki çok sevdiği için normal gibi. Zaten normal Bi seks hayatları yok birde şiddet uygulayan da şiddet gören mutlu mesut. Sevgi bu kadar rahatsız sapıkça anlatilmamali. Seri iki kitapla bitse daha güzel olurmuş.
Yalanın YangınıRina Kent · Ren Kitap · 20231,154 okunma
·
201 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.