10/10
·192 syf.··
Beğendi
·
2023 56. kitabı
·
3 saatte okudu
·
Okunma: 04 Kasım 2023 22:54
Özlem Belen Merhabalarr kitapseverler @gelecekatolyesi 'nden @yolcu_ozlembelen kaleminden #yolcu ile geldim bugün.. Hani kitaplar vardır ya ;Her istediğin her düşündüğün gerçek olacak diye vaatler verir,ben çok değerliyim,çok başarılıyım,her şey çok güzel diye cümleler ezberletir,tüm hayallerinin gerçek olduğu mükemmel hayatı bekletir.. Yolcu öyle bir kitap ki yürüdüğün yol boyunca mutlu,başarılı olmanin cok ötesindekileri kalbimizde hissetirmeye,acı tatli her deneyimi,hüznü,kaybetmeyi,basaramamayı kabullenmeye,korkularımızla yüzleştirmeye,hayal kırıklıklarına ve tüm bu olumsuz duygulara sevgi dolu gözlerle bakabilmeye yol gösteren bir yolculuk daveti //İlk hedefimiz yavaslamak diyor yol boyunca,tadına vararak,yasamin ritmini duyarak,renkleri görerek yol almak..Günde 24 saat var benden bir tane,nasıl yavaslayacağim diye düşünme,Sensiz de bensiz de döner bu dünya..Ve burada yazar sevdiği bir hikayeyi anlatiyor. " Bir Kızılderili ve beyaz bir adam dörtnala giderler.Derken birden Kızılderili durur.Beyaz adam şaşırır ve sorar: -Neden durduk? Kızılderili yanıt verir: -Cok hızlı gittik,ruhlarımız geride kaldı." Yapılacaklar listesi hiç bitmeyecek ama ömür bitecek biraz moladan kimseye zarar gelmez diyor.. //Sonra hayallerini yaz,kendine bir liste yap diyor,ama olsaydı güzel olurdu dediklerini değil de gercekten kalbinden akanlari yaz. //En büyük görevimiz de kafamızın icinde düşünce ureten makinenin farkinda olmak diyor.Senin mutlu olmanı engelleyen,seni hasta eden,istediklerin icin hareket etmenden nefret eden ve hahallerinden vazgeçtiren bir makine,nami diğer 'Catlakses'.Onu duyduğumuz,orada olduğunu bildiğimiz ve anda kaldığımız sürece bize zarar veremeyecek.. Kitap kısacık ama oyle dolu dolu ki daha neler neler söylüyor..Benim icin cok guzel bir yolculuktu,hiç bitmesini istemediğim türden,çünkü okurken bana kendimi cok değerli hissettirdi,kendime en büyük değeri yine kendim verebilirim bunu anlamama yol açtı,hafifledim,Catlakses'i duymadığım,fark ettiğim ve anda kaldığım sürece de hafif kalacağımı,huzur dolacagimi biliyorum,herkese boyle guzel yolculuklar diliyorum,hep boyle huzura çıksın yolunuz Tesekkurler Ayşen Sıla ,Buse Gözen ,emeğinize sağlık #pamuksekerkitap
YolcuÖzlem Belen · Gelecek Atölyesi · 202393 okunma
·
28 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.