·120 syf.····Okunma: 11 Kasım 2023 01:41 Üniversite eğitimimde hocamın önerisiyle okumuştum 7-8 yıl önce o kadar hayran kalmıştım ki herkesin okuması gerektiğini düşündüğüm ve çevremdekilere önerdiğim bir kitap olmuştu. Aradan epey bir zaman geçmesine rağmen 2. kez okuduğumda belki kendimi veremememden kaynaklı bilemiyorum o eski heyecanım ve algımın olmadığını hissettim. Bu durum ise okuma isteğimi azalttı. Bazı bölümler çok dikkat çekici ve oldukça güzel olmasına rağmen çok uzun cümlelerle anlatılıyor olması maalesef beni biraz kitaptan uzaklaştırdı.
Birçok kez okunmayı hak edecek bir kitap olduğunu düşünüyorum. Umarım o eski tadına varabilirim.