Konusu kitabın güzel, bununla birlikte yazarın üslubu hiç güzel değil. Bilmiyorum belki çevirmen hatasıdır ama sürekli parantez içinde ek bilgiler vermek okuru salak konumuna düşürüyor ki bunların çoğunu bilmesek de olur dediğimiz bilgiler. İnstagram sayfalarında gördüğüm ve merak ettiğim bir kitaptı ve bir daha herhangi bir instagram fenomeninin tavsiye ettiği bir kitabı okumam herhalde. 820 sayfa olan kocaman bir kitap belki 300 sayfada anlatılabilirdi. İçerik olarak da öyle derinlik beklemeyin bunun yerine Sol Ayağım okumanızı tavsiye ederim...