İçi sıcacık, merhametli küçük bir kızdı. Her şeyden nefret etme ve hayatı bırakma sebebi gözlerindeki sisti. Hep olumsuzluklarına odaklanan bir bireyin güzelliklere yönelmesini anlatıyor. Güzellikler ve iyi insanlar çevrenizden eksik olmasın, güzel okumalar dilerim.