Uzun zamandır şu serin sonbaharda okuyacak bir roman arıyordum.Kitapta ilgi çekecek her şey vardı; kurtlar, cadılar, melekler, şeytanlar ve en önemlisi aşk ve komedi fakat kitabın sonunu zor getirdim. Sayfalar ilerledikçe karakterler hala aynı yerdeydi tabi sihirsiz cadımız Vi'nin bir anda beliren Wanda vari hareketlerine kadar. Linc'in yarattığı ilişki tramvasının bir anda puf diyerek yok olması fantastik kitaplarda bile 'normal' karşılanmıyor, üzgünüm. Bir an önce bitsin diye kendimi okumaya zorladığım ve sayfa atladığım kitap oldu.
Bir Cadıyla Kim Evlenir?