“İyi bir sohbet, dehlizlerinde kaybolmayı göze aldığınız karşılıklı konuşmadır.” diyor canım hocam Kemal Sayar. Sadettin Ökten ve Kemal Sayar hocalarımın sohbetine eşlik etmek isteyenlere tavsiyemdir. Ama bir solukta okumayın, yavaş yavaş okuyun. Tesiri bol olan bir sohbet.