Selamlar! Yazarın okuduğum ikinci kitabı. Kendine özgü bir yazım biçimi var, şiirsel bir yazım tarzı. Bakış açısı ve nokta atışı tespitleri hayatını sorgulatıyor. Belki bazı tespitleri tokat niteliğinde. Yaşama daldığımda tekrar tekrar okumak isteyeceğim bir kitap. Diğer kitaplarını da en yakın zamanda okuyacağım.
''İnsanlar bu dünyada ne aradıklarını unutmuşlardı. Üstelik bu dünyada ne aradıklarını unuttuklarını da unutmuşlardı!
Dehşet.'' (syf 83)
Bir Kitap Bir BaltaÖmer Faruk Dönmez