·224 syf.····Okunma: 11 Kasım 2023 13:17 * On Kişiydiler *
#agathachristie
Yorumum: Agatha Christie’nin okuduğum üçüncü kitabı ve sanırım okuduğum her kitabında seviyeyi bir basamak üste çıkarıyor. Devamlı okuduğum klasik kitaplardan kaçıp Agatha okumanın düşünme ve analiz etme kabiliyeti kazandırma etkisine inanıyorum. Okurken bir nevi katil kim kim yapmıştır içgüdüsü ile okuyor insan. Konuyu söyleyip okuyanların hevesini kursağında bırakmak istemiyorum ve tavsiye ediyorum pişman olunmayacak bir yapıt.