Ne kadar yetersiz olduğumu her sayfasında itinayla vurgulayan kitap.Felsefî kitapları okumayı sevenler için iyi bir eserdir muhakkak ancak benim gibi yolun başında olanlar için ham bir meyveden farksız. On yıl sonra görüşmek üzere... Bilmiyorum; belki de on beş, yahut yirmi...