·56 syf.····Okunma: 18 Kasım 2023 03:49 Benim okuma tarzıma hitap etmeyen bir kitaptı. Daha önce okuduğum hiçbir kitaba benzemiyor. Sevmedim diyemem ama sevdim de diyemiyorum. Mutlu olmak üzerine yazarın hayat kurallarını okuyoruz bu kitapta. Yazar zaten çok karamsar, insanların mutlu olamayacağını sadece acıdan kaçınabileceğini savunuyor. Anlatım dili de benim için biraz zordu, bazı cümleler çok uzundu. Maalesef bu kitapla anlaşamadım.